از زمانی که اولین ارتباط مشتری با کسب و کار ما برقرار میشود، با ما همسفر است تا به مقصد(تحویل محصول) برسد. طراحی ایستگاههای جذاب و کارآمد در این سفر وظیفه ما و البته برگ برنده ماست در بازی رقابت!
از زمانی که اولین ارتباط مشتری با کسب و کار ما برقرار میشود، با ما همسفر است تا به مقصد(تحویل محصول) برسد. طراحی ایستگاههای جذاب و کارآمد در این سفر وظیفه ما و البته برگ برنده ماست در بازی رقابت!
هدف نهایی سفر مشتری نه تنها پایان خرید، بلکه ایجاد یک رابطه مستدام و وفادار با مشتری است. با فراهم کردن تجربه ای مثبت، مشتریان به برند شما وفادار میشوند شما را به دیگران معرفی می کنند.
شناسایی و تعیین نقاط تماس یا TouchPoints (هر کانالی که مشتری به وسیله آن در تماس مستقیم با کسب و کار شما قرار میگیرد)
تفکیک نقاط تماس (قبل، حین و پس از خرید محصول)
هماهنگ سازی تجربه مشتری درنقاط تماس حضوری و دیجیتال
شناسایی و تحلیل منابع موجود و موردنیاز برای بهبود نقاط تماس با مشتری
ارائه راهکار جهت بهبود نواقص در نقاط تماس مشتری
طراحی چارچوب دستور تماس برای مذاکره تلفنی با مشتریان
آموزش متد طراحی سناریو سهگانه، برای مدیریت بحران و هیجانات در تعامل مشتری
ارائه راهکارهایی برای بهتر گوش دادن به مشتری و پیبردن به نقاط درد او
دستهبندی دقیقتر مشتریان و تحلیل رفتارها و نیازهای متفاوت هر دسته
بررسی انواع راههای دریافت اطلاعات از ویژگی شخصیتی و رفتاری مخاطبین
شناسایی عوامل و دلایل انصراف مشتری از خرید
شناسایی نقاط بحرانی که منجر به نارضایتی مشتری از تعامل با شما خواهد شد
معرفی ابزار crm و چگونگی استفاده از آن در سفر مشتری