کلینیک کسب و کار رستا

کارگاه فروشراه کمک می‌کند تا تجربه مشتریان‌تان را از اولین لحظه آشنایی با شما تا لحظه خرید و حتی بعد از آن، به طور کامل بررسی و تحلیل کنید. در این کارگاه یاد می‌گیریم چطور با طراحی یک سفر مشتری جذاب و مؤثر، رضایت و وفاداری مشتریان را افزایش دهیم و در نتیجه فروش خود را بیشتر کنیم. همچنین، نقاط قوت و ضعف کسب و کارتان را در ارتباط با مشتری شناسایی می‌کنیم و راهکارهایی برای بهبود تجربه مشتری و افزایش فروش پیدا می‌کنیم. در نهایت، با شرکت در این کارگاه، دیدگاه مشتری را بهتر درک می‌کنیم و می‌توانیم یک تجربه عالی و به یادماندنی برای مشتریانمان خلق کنیم.

مزایای طراحی سفر مشتری

چه افرادی به طراحی سفر مشتری نیاز دارند؟

سرفصل‌ها

با حضور در کارگاه تخصصی فروشــــــــراه، ساز فروشتان را کوک کنید.

مزایای حضور در کارگاه

آموزش کاربردی، با تمرین اختصاصی
پشتیبانی یک هفته‌ای بعد از کارگاه
ارائه سرتیفیکیت تخصصی
گارانتی بازگشت وجه (بی قیدوشرط)

این فرصت ویژه را از دست ندهید!
در کارگاه فروشــــــــراه شرکت کنید و از ۴۵ دقیقه مشاوره تخصصی بهره‌مند شوید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از زمان برگزاری کد بعدی فرم زیر را تکمیل کنید.

مدرس کارگاه || دکتر نفیسه سعیدی

  • دانش‌آموخته دکترای مدیریت عالی کسب‌وکار DBA
  • متخصص سیستم سازی کسب‌و‌کار و مدیریت فرایند
  • مؤسس کلینیک کسب‌وکار رستا
  • مشاور رسمی سازمان نظام صنفی امور رایانه اصفهان
  • دارای مجوز صلاحیت تدریس کارکنان دولت از سازمان برنامه و بودجه کشور
  • تأیید صلاحیت شده از موسسه CQM در معماری و مدیریت فرایند
  • طراح سامانه‌های نرم‌افزاری مدیریت کسب‌وکار